Φόρτωση Εκδηλώσεις
Αυτή η εκδήλωση έχει τελειώσει.

Μετά από πολύμηνη προετοιμασία το 18ο «24 Ώρες Ελλάδα» πέρασε στην ιστορία. Με 65 πληρώματα να εκκινούν το Σάββατο το πρωί από την Κόρινθο και με σύμμαχο τον καλό καιρό, εκτέλεσαν τις πρώτες ειδικές δοκιμασίες ακριβείας «Ντράσσα» και «Αγ. Ιωάννη». Έπειτα έκαναν μία σύντομη στάση στο Κουτσοπόδι και στη συνέχεια ακολούθησαν η «Λυρκεία», η απαιτητική «Δούκα Βρύση» και το κατηφορικό «Ψάρι» για να καταλήξουν στην 1η ανασυγκρότηση, στην Κλειτορία, όπου έγιναν δεκτοί με ενθουσιασμό.

 


Το ράλι όμως ότι είχε αρχίσει. Λίγα μόλις χιλιόμετρα μετά την ανασυγκρότηση υπήρχαν  ο ανηφορικός «Πάος» και η γραφική «Πέρα Βάχλια 1». Λίγη χαλάρωση στο Σταυροδρόμι και έφτασε πλέον η ώρα να ανάψουν οι προβολείς! Με τις «Ράχες» να είναι η πρώτη βραδινή ειδική ξεκίνησαν οι νυχτερινές δοκιμασίες που περιλάμβαναν μία συνεχόμενη απλή διαδρομή 50 χλμ κατά την οποία όσοι δεν κινήθηκαν «σβέλτα» κινδύνεψαν με ποινές στο τέλος του 12ωρου σκέλους. Οι ειδικές «Ζάτουνα» και «Ελληνικό» συμπλήρωσαν το 1ο νυχτερινό σκέλος και τα πληρώματα κατέληξαν στα φιλόξενα Λαγκάδια Αρκαδίας για την 3ωρη ανασυγκρότηση του αγώνα και την λήξη του «12ωρου» επάθλου που διεκδικούσαν 6 πληρώματα.

Τα φαβορί είχαν αρχίσει να ξεχωρίζουν, με τους Κατσαούνη/Μανσόλα/VW Golf Gti, Λάγγα/Μαλτέζου/Volvo 122 και Μπέντα/Κοφινά/BMW 2002 να προηγούνται μέχρι τη νυχτερινή επανεκκίνηση. Όμως η νίκη δεν είχε εξασφαλιστεί και η νύχτα φέρνει πάντα ανατροπές! Ακολούθησαν ο ανηφορικός «Σπαθάρης» και μετέπειτα η γραφική «Πέρα Βάχλια 2» που διένυε τις όχθες της Λίμνης Λάδωνα. Μεταμεσονύχτια ανασυγκρότηση στην Κλειτορία και συνέχεια με τις απανωτές ειδικές «Λυκούρια», «Λίμνη Δόξα», «Ευρωστίνα» και «Πύργος» εκ των οποίων οι δύο τελευταίες δεν προσμέτρησαν λόγω ενός ατυχούς τυπογραφικού λάθους στην εκφώνηση.

Ανασυγκρότηση στα Κάτω Πιτσά και εκκίνηση για το πρωινό και τελευταίο σκέλος του αγώνα, το οποίο περιείχε έξυπνες «παγίδες». Συναντούσες πρώτα την δεύτερη ειδική του σκέλους, «Προ Στύλια», έπειτα την πρώτη «Προ Παναρίτη», ενώ στην τελευταία ειδική υπήρχαν δύο τουλίπες με αλλαγή πορείας που εύκολα μπορούσες να χαθείς.

Στις 11:00 το πρωί της Κυριακής άρχιζαν να περνούν τη γραμμή του τερματισμού ένα ένα τα 44  πληρώματα που είχαν απομείνει. Οι 15 εγκαταλείψεις επιβεβαιώνουν ότι το «24 Ώρες Ελλάδα» δοκιμάζει στα όρια τις αντοχές ανθρώπων & μηχανών και δίκαια κατέχει τον τίτλο του πιο απαιτητικού regularity rally στην Ελλάδα.

Οι μεγάλοι νικητές της γενικής κατάταξης ήταν 1) Κατσαούνης/Μανσόλας/VW Golf Gti (γιά έκτη χρονιά), 2) Κ. Χωριανόπουλος/Di Maggio/Porsche 944 και 3) οι περυσινοί νικητές, Μπέντας/Κοφινάς/BMW 2002. Τα αναλυτικά αποτελέσματα της γενικής κατάταξης, των κατηγοριών καθώς και των ειδικών διαδρομών είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του ΣΙΣΑ www.sisa.gr

Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων ευχαριστεί την οργανωτική επιτροπή, τους κριτές & χρονοµέτρες, τους υποστηρικτές του αγώνα Ridley, SP Tableware, Piu Verde, LeasePlan, Maniatis Hotels, Fresh patisserie, 4Τροχοί, τους χορηγούς επικοινωνίας καθώς και όλες τις οµάδες και τις λέσχες που συµµετείχαν. Η δεξίωση απονοµής έγινε την ∆ευτέρα 19/10 στις 20:00 στο Piu Verde. Όλοι οι συµµετέχοντες, ακόµα και αυτοί που εγκατέλειψαν, αξίζουν συγχαρητηρίων και έφυγαν µε ένα χαµόγελο και µε την ευχή «…και του χρόνου στο 19ο…».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ