Φόρτωση Εκδηλώσεις

Το ηλιόλουστο πρωινό του Σαββάτου της 12ης Απριλίου εκκίνησαν 38 αυτοκίνητα από το μνημείο του Λεωνίδα στις Θερμοπύλες για το 5ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας, το «regularity ράλι»-θεσμός που συνδιοργανώνουν για 5η συνεχόμενη χρονιά η ΦΙΛΠΑ & ο ΣΙΣΑ.

Το πρώτο σκέλος περιλάμβανε 3 φημισμένες ειδικές διαδρομές, τον «Μπράλο», το «Χάνι Ζαγκανά» & τον «Αποστολιά». Μετά από ανασυγκρότηση μίας ώρας στα Λουτρά Υπάτης, τα αυτοκίνητα συνέχισαν για άλλες τέσσερις ειδικές διαδρομές, τις ξακουστές «Μοσχοκαρυά», «Αρχάνι», «Ασβέστη» και την απαιτητική «Σμόκοβο».

Στη συνέχεια τα γραφικά Λουτρά Σμοκόβου υποδέχτηκαν τα πληρώματα για μία σύντομη ανασυγκρότηση. Μέσα από τα Λουτρά ξεκινούσε η ομώνυμη & τελευταία ειδική της μέρας και αργά το απόγευμα και μετά από 300 αγωνιστικά χιλιόμετρα άρχισαν να καταφθάνουν τα πρώτα αυτοκίνητα στην μοναδική Καλαμπάκα.

Η πρώτη μέρα βρήκε τους «αλάνθαστους» Δελαπόρτα/Ιωάννου/Alfa Romeo να προηγούνται
και τους Μητρόπουλο/Νικολάου/Fiat Abarth & Παπάζογλου/Μπουνάζο/Porsche να ακολουθούν κατα πόδας.

Η δεύτερη μέρα ξεκίνησε στις 9 το πρωί με κατεύθυνση προς τα «ιερά χώματα» των Μετεώρων, της Βλαχάβας & του Σκεπαρίου. Τα ιστορικά αυτοκίνητα του 5ου Κλασικού Ράλι Ελλάδας ξύπνησαν μνήμες ένδοξων αγώνων της δεκαετίας του ’70 και του ’80. Οι αγωνιζόμενοι δοκιμάστηκαν σε ειδικές & σταθμούς ελέγχου χρόνου που εναλλάσσονταν με καταιγιστικό ρυθμό και μετά την τελευταία ειδική «Φωτεινό» και μία μαγευτική διαδρομή μέσα από τα Μετέωρα, τα πληρώματα τερμάτισαν στην Καλαμπάκα.


Η δεύτερη μέρα έφερε ανατροπές και τελικά μεσουράνησε ένα «αστέρι», η Mercedes 200 των Μπέντα/Γεωργακά. Στη δεύτερη & τρίτη θέση τερμάτισαν οι Κατσαούνης/Μανσόλας/Porsche και οι Παπαδόπουλος/Ασωνίτης/Mini. Άξιοι συγχαρητηρίων είναι όλα τα πληρώματα που τερμάτισαν αλλά και αυτά που αγωνίστηκαν και εγκατέλειψαν χτυπημενα απο βλάβες.

Αμέσως μετά τον τερματισμό έγινε στο ξενοδοχείο “Divani” η απονομή επάθλων στους νικητές της γενικής κατάταξης και την κατηγοριών του 5ου Κλασικού Ράλι Ελλάδας.

Η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστεί όλους τους κριτές & χρονομέτρες, τις λέσχες και τις ομάδες που υποστήριξαν τον αγώνα. Ραντεβού το 2015 στο 6ο Κλασικό Ράλι Ελλάδας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ

 

Share This Post, Choose Your Platform!