Φόρτωση Εκδηλώσεις

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
«8ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας»
4-5 Μαρτίου 2017

Το «Κλασσικό́ Ράλλυ Ελλάδας μία από τις σημαντικότερες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις της χρονιάς, συνδιοργανώθηκε για όγδοη συνεχή χρονιά από τις λέσχες ΦΙΛ.Π.Α. και Σ.Ι.Σ.Α. Πρόκειται για το πρώτο μεγάλο Regularity Rally της χρονιάς, το οποίο γίνεται παραδοσιακά στο τέλος του χειμώνα, σε καθαρά χειμερινούς, ορεινούς προορισμούς και ανοίγει τα Πρωταθλήματα Regularity των ΦΙΛ.ΠΑ, Σ.Ι.Σ.Α. και Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ.

Με σύμμαχο τον καλό καιρό, εκκίνησαν το Σάββατο 4 Μαρτίου στις 9 το πρωί, 76 άρτια προετοιμασμένα ιστορικά αυτοκίνητα από τους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης. Μετά την Θήβα έκαναν την εμφάνιση τους οι πρώτες ειδικές διαδρομές. Η πλοήγηση της πρώτης, φαινομενικά εύκολης ειδικής διαδρομής «Μαυρομάτι», δυσκόλεψε πολλά πληρώματα και έθεσε τους περυσινούς νικητές Δελαπόρτα & Πανόπουλο, καθώς και αρκετά φαβορί, νωρίς εκτός διεκδίκησης της νίκης.

Μετά την Χαιρώνεια μπήκαν στην μάχη των ειδικών διαδρομών και τα πληρώματα της νεοσύστατης κατηγορίας «Trophy Tour». Ακολούθησαν Μόδι, Μενδενίτσα, Ανάβρα, Θερμοπύλες, Γοργοπόταμος και Λουτρά Υπάτης για τη μεγάλη ανασυγκρότηση της ημέρας. Μοσχοκαρυά, Αρχάνι & Ασβέστης ξύπνησαν μνήμες θρυλικών διαδρομών, μεγάλων αγώνων του παρελθόντος. Μετά τη Μακρακώμη τα πληρώματα κατέληξαν στο φιλόξενο Καρπενήσι, όπου τα περίμενε μια μεγαλειώδης υποδοχή.
Το τέλος της πρώτης μέρες βρήκε τους Τρίκαρδο/Χατζή/Porsche να προηγούνται και τους Μουστάκα/Housson/Alfa Romeo και Μπέντα/Γεωργακά/Mercedes να ακολουθούν με μικρή διαφορά.

Η δεύτερη μέρα ξεκίνησε με Τυμφρηστό, Λευκάδα και Γαρδίκι. Ακολούθησε μια χωμάτινη διαδρομή 4 χιλιομέτρων που στο τέλος της όμως αποζημίωσε τους συμμετέχοντες με τις συναρπαστικές ειδικές Κυριακοχώρι, Νικολίτσι & Περιβόλι. Ακολούθησαν ο πάντα απαιτητικός Μπράλος και η γραφική Παύλιανη για την τελευταία ανασυγκρότηση της ημέρας.

Και εκεί που όλοι νόμιζαν ότι όλα είχαν τελειώσει, ακολούθησαν 5 ακόμη ειδικές διαδρομές με καταιγιστικό ρυθμό: Κορσική, Χάνι Ζαγκανά, Πενηνταένα, Βίνιανη & Προσήλιο που οδήγησαν τα κουρασμένα πλέον πληρώματα προς τον τερματισμό στην κοσμοπολίτικη Αράχωβα.

Παρ’ όλα αυτά η κατάταξη της πρώτης μέρας δεν άλλαξε και οι συνολικά 19 ειδικές διαδρομές ακριβείας με τις 30 χρονομετρήσεις ανέδειξαν τους άξιους νικητές:
1. Δ. Tρίκαρδος, Χ. Χατζής με Porsche 944 1983 με 10 βαθμούς ποινής
2. Σ. Μουστάκας, Μ. Housson με Alfa Romeo Alfasud 1978 με 19 βαθμούς ποινής
3. Β. Μπέντας, Κ. Γεωργακάς με Mercedes 200 1975 επίσης με 19 βαθμούς ποινής
Νικητές της κατηγορίας «Trophy Tour» ήταν οι:
1. Α, Χαρμάνης, Τσαουλά Ναντια με Lancia Beta 1977
2. Ι. Κυρανάς, Γ. Κακαρέτσας με Citroen DS 1973
3. Γ. Λαμπρόπουλος, Ι. Μπαγινέτα με Mercedes 250CE 1971

Η αυλαία του 8ου Κλασσικού Ράλλυ Ελλάδας έκλεισε την Τρίτη 7/3 με τη δεξίωση απονομής επάθλων στο εντευκτήριο της ΦΙΛΠΑ.

Οι δύο Σύλλογοι και η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστούν θερμά την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και τον Δήμο Καρπενησίου για την υποστήριξη τους, τους χορηγούς επικοινωνίας για την προβολή της εκδήλωσης και όλους τους κριτές & χρονομέτρες καθώς και την οδική βοήθεια της Interamerican για τη καθοριστική συμβολή της στην επιτυχή και ασφαλή διεξαγωγή της εκδήλωσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ

Share This Post, Choose Your Platform!